2011-01-26 | 12:17:38

26/1 - SANNA GÄSTBLOGGAR ! :)

Heeej hej! :) Sanna här från Http://niikons.blogg.se!
Jag har inte så mycket att "gästblogga" om, men jag tänkte att det kunde vara lite roligt ändå ;)
I och för sig så sitter ju Sara precis bredvid mig just nu men ändå. Vi har precis ätit utav skolans vårrullar, jag var rätt orolig i början att dem skulle förstöra min kärlek till vårrullar, men dem var helt... okej. :P

Jag ska inte tråka ut er..  :p


Jag och Sara i somras :) Lika schnygga som vanligt haha
KANSKE HÖRS NÅN ANNAN GÅNG, HEIDOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOO
1 Kommentarer
Sanna - Fotoblogg:

Svar: haha taaack dude :D

2011-02-01 | 10:10:15
URL: http://niikons.blogg.se/

Kommentera inl‰gget h‰r:

Namn:
Kom ihÂg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: